«Электронды үкiмет» порталында азаматтардың электронды үндеулерiне арналған арнайы бөлiм бар. Осы сервистi пайдалана отырып порталға кiрушiлер, интернет бойынша тәулiгiне 24 сағат, аптасына 7 күн мемлекеттiк органмен өзара қарым-қатынасты талап ететiн мемлекеттiк органға тiкелей өтiнiш бере және мәселелерiн жылдам шеше алады.
Сонымен бiрге порталда орталық және мемлекеттiк атқарушы органдармен көрсетiлетiн, 200 астам әлеуметтiк маңызы бар қызметтер туралы ақпараттар бар. Мұнда азаматтар әртүрлi құрылымдардың жұмысы, мемлекеттiк қызметтердi көрсету орындары және тәсiлдерi туралы ақпарат ала алады, мүделi тақырыптары бойынша заңнамалық және нормативтiк құқықтық актiлермен танысалады, сонымен бiрге әртүрлi бланктердiң, өтiнiштердiң түбiртектердiң үлгiлерiн және шаблондарын көшiрiп ала алады. Порталда жұмыс iстеудi бастау үшiн алдымен тiркеуден өтуiңiз керек.
«Электронды үкiмет» порталында ҚР байланыс және ақпарат министрлiгiнiң ақпарат және архивтер Комитетiнiң (ҚР БАМ ААК) автоматтандырылған қызметi жiберiлген. Жаңа электронды қызмет онлайн түрiнде архив анықтамасын алуға мүмкiндiк бередi. Бүгiнде архив анықтамасын жылдам және үйден шықпай-ақ алуға болады.
Бұл қызмет порталда тiркелген және электронды сандық қол таңбасы бар жеке және заңды тұлғаларға қол жетiмдi. «Архив анықтамаларын беру» қызметiн алған кезде өтiнiш берушi белгiленген тәртiптегi өтiнiштi толтырады, қажет құжаттарды қосады, электронды қол таңбасымен бекiтедi. Өтiнiмде көрсетiлген электронды поштаға архив анықтамасының сканерленген түрi жiберiледi. Егер өтiнiш берушiге архив анықтамасын беруден бас тартылса, онда порталдағы оның жеке кабинетiне бас тарту себептерi түсiндiрiлген хабарлама жiберiледi.